fredag 10 maj 2019

.......att slå rekord



Vaknar 03.50....men inte av smärta, oro, ledsamhet eller för att jag ska jobba...nä...

...istället är jag bara sjuuuukt taggad och förväntansfull, glad och nyfiken

Nästan som CocaCola i kroppen, vet inte riktigt när jag hade den känslan sist....




6706 m så många gånger jag orkar.....

Jag har toppat formen....ljumsksmärtan med påtvingad vila försvann för  några dagar sedan, tack vare vila och kiropraktor, tåstukningen likaså, knät har jag inte känt av sedan jag fick ont i ljumsken...

Så vad kan gå fel liksom, hahah, mest vilat mig i form känns det som, men med dom förutsättningarna som jag har haft, så känner jag mig väldans bra iform! 
Även om önskvärt hade varit att förbereda sig i åtminstone fyra månader istället för fyra veckor, hahahha!



Nåväl, för tre veckor sedan kändes det som att jag skulle vara glad om jag klarade ett varv på 6706m och fick medalj,  men nu känns det som att jag skulle kunna klara två ev. tre varv också, isf skulle det bli typ två mil...rekord för mig som femtioåring, rekord är ju alltid kul och går ju alltid att hitta




Väskan är nästan färdigpackad (Tack vare make och dotter,hahah) 

"Lillponken", dvs min löparkompis som peppade igång mig på detta, är redan på plats i Sölvesborg

Frukosten är snart i magen

Spellistor är gjorda



Här ska springas och slås rekord!!



Bara ett par timmar till start...ouiiiiii

 http://backyardultrasbg.schoncoaching.se/ 



Kärlek, glädje & roliga lopp åt alla!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar