lördag 24 oktober 2015

.....mitt fantastiska utegym....

Jag har ju sådan tur så att jag kan träna gratis, sånär på ett gäng shyssta löpardojjor......

...några snygga och färgglada löpartights, några tuffa och funktionella löparjackor, ett antal illaluktande underställ, speciella och särskilt bra strumpor, trosor som inte förvandlas till string under träningsturens gång. 
Jo, så det är ju typ gratis....

I alla fall så är mitt fantastiska utegym gratis! Så om man inte är på  jobbet, eller på kalas eller på sjukhuset med sig själv eller något barn, så vill jag tipsa om följande: Ut i skogen och gör tex så som jag gör här ...(klicka på länken så får du se Hulken, ha, ha, ha!)


     
.....visst ser det jättekul ut?

Det är jättekul! Man känner sig så stark och levande på något sätt och det är härligt! 

Kör tex, 3 gånger 15 på varje grej, värm upp och avsluta med någon liten stunds löpning eller gång så har du gjort ett härligt pass på kort tid! 

Ett annat hett tips är följande: Aldrig dusch eller bad utan att ha tränat först! 
Det är en mycket enkel regel att följa. 

Delar med mig av min senaste rocklista som är särskilt för dig som lyssnade och gillade åttiotalets pudelrock! Här får du tvåtusentalets svar på Aldo Nova, Meat Loaf, Magnum, Richard Marks, Europe mfl. Asbra att träna till! 


Kärlek, glädje och utegym till alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar